Sławomir Michalik

Absolwent wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Ukończył menedżerskie studia podyplomowe na UE we Wrocławiu.

Przez większość zawodowej kariery działał na styku Biznesu i IT, oferując rozwiązania poprawiające efektywność działania aplikacji i usług biznesowych.

Kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z klientem enterprise w Polsce i Europie Wschodniej (bankowość, ubezpieczenia, telco, utilities).

Od 2016 CTO Omnilogy.

Zaangażowany w projekt UX, który ma na celu skrócenie dystansu poznawczego pomiędzy Dostawcą i odbiorcą usług cyfrowych.

Celem jest dostarczenie najlepszej jakości danych do tworzenia intuicyjnych aplikacji i usług cyfrowych, w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej.

Data spotkania: TBD

Godzina spotkania: TBD

Sposób komunikacji: Microsoft Teams

Limit uczestników: 20

Rejestracja:

Zapisy na wybrane wydarzenie zostały zakończone. Prosimy o wybór innego terminu lub zapisanie się na listę rezerwową.